Het vertrek

20 juli 2018 - Schiphol, Nederland

Dit is hem dan mijn laatste blog vanuit Nederland.

Mijn vlucht naar Doha vertrekt om 16.15u dus ik was rond 1 uur op schiphol. Ik had bedacht dat het bij de incheck van Qatar niet zo druk zou zijn want hoeveel Nederlanders vliegen er nou naar Het Midden Oosten. Nou ik kan je vertellen dat best veel mensen moesten inchecken bij Qatar. De rij voor de online ingecheckt was veel korter dus pap en ik snel proberen te regelen om nog oline in te checken! Het is gelukkig gelukt na 15 minuten proberen 😅. Dit betekende dat ik nog maar een kwart van de rij hoefde, maar ook dit duurde eeuwig. Toen ik aan de beurt was bleek ik een kilo teveel te hebben (natuurlijk) en moest ik snel een kilo eruit halen (sorry wandelschoenen). Ik heb ongeveer 45 min gedaan over inchecken 😩.

Eenmaal ingecheckt mocht ik door de douane en integenstelling tot het inchecken duurde dit ongeveer 10 minuten. Natuurlijk moest een deel van mijn bagage even extra gecontroleerd worden, maar uiteindelijk bleek het allemaal in orde! Nu zit ik bij de gate te wachten om te boarden met mijn Starbucks.

Pap, mam, Merel, Opa's en Oma's en alle andere: Ik ga jullie missen en tot snel!❤

1. Rob:
    20 juli 2018
    Veel plezier en goede reis !!
  2. Angelique:
    20 juli 2018
    Goede reis en geniet ervan! ❤️💋😍
  3. Charlotte Jonker:
    Zet m op!