De eerste zonnige dag!

7 augustus 2018 - Kathmandu, Nepal

De zon scheen vandaag al vroeg en bleef gelukkig ook een tijd schijnen. Na een stevig ontbijt gingen we weer richting de school om ons weer in te zetten door te schilderen. De meeste klaslokalen waren alweer bijna helemaal geel. De verf van na de lucnh had duidelijk meer effect gehad. We hadden allemaal nieuwe moed en energie om weer aan de slag te gaan. We mochten vandaag vooral blauw en rood verven. Doordat de zon de hele tijd scheen hebben we veel aan de buitenkant geschilderd. Dit hebben we al bijna helemaal af. Om de laatste donkere plekken in de klaskokalen weg te krijgen moesten we hier nog een keertje overheen. Met een muziekje en wat vrienden hebben we dit dansend even snel gedaan.

Rond een uur of 3 gingen we weer richting het hotel althans dat was de bedoeling. De chauffeur had om 5 voor 3 bedacht om te gaan tanken. We hebben dus een half uur op hem gewacht.... Terwijl we aan het wachten waren keken we naar een trio kinderen die probeerden te voetballen. Ze hebben nog een lange weg te gaan om professioneel voetballer te worden. Plezier ontbreekt dan weer zeker niet!

Eenmaal in het hotel mochten we gelijk door naar de Nepalese les. Dit had ik al gehad dus het was niet heel interessant meer. Hierna was het douchen en lekker tijd voor mezelf. We gingen zoals altijd weer naar het café!

Morgen de laatste basiskleuren aanbrengen en weer een bezoekje aan de Monkey Temple!