De nieuwe ontwerpen van de lokalen

9 augustus 2018 - Kathmandu, Nepal

Vandaag hebben we de hele dag aan de muurschilderingen gewerkt. Een van mijn groepsgenoten houdt erg van pauzes, dus na elke 10 minuten neemt hij een pauze van 30 minuten... Ondanks dit hebben we het meeste af gekregen vandaag. De 2 grootste en belangrijkste muren hebben we af op de correcties na. Op deze muren hebben we de zons- en maansverduistering geschilderd in fragmenten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf er heel vet uit vind zien. Op de muur met de deur en het raam hebben we wat sterren geschilderd. Hier is namelijk weinig ruimte om te schilderen en we wilden het lokaal erg simpel houden. Nu hebben we nog een muur over die we moeten schilderen. Alleen hebben we nog geen idee wat we daar mee moeten.

Na een hele dag schilderen hadden we een uurtje of 2 om uit te rusten. Hierin konden we lekker niks doen en ons klaarmaken voor diner buiten de deur. We gingen naar het Vietnamese restaurant waar we okk met 2 weken medsich project heen gingen. Terwijl we aan de tafel zaten, miste ik de andere groep best wel. Wat hebben we gelachen in dat restaurant! Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij meer verbonden voelde met de andere groep dan mijn huidige groep. Het was evengoed gezellig!

Morgen staat het laatste schilderen alweer op het programma!! Nu maar snel nog even ideeën opdoen voor de laaste muur.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eef en Lot: