Oeps een beetje verbrand...

8 augustus 2018 - Kathmandu, Nepal

Ook vandaag was de zon sinds 's ochtends vroeg aanwezig. Na een ontbijt zonder pannenkoeken was het meer tijd om te gaan schilderen. Vandaag waren we wat vroeg want toen we aankwamen stonden de kinderen nog op het plein om (ik denk) de dagelijkse mededelingen en gezegdes aan te horen. Toen het schoolplein leeg was, hebben we alle banken naar buiten gebracht. Deze hebben we in de volle zon geschilderd. Je raad het al, ik had me niet ingesmeerd. Tja nu zijn mijn armen best wel rood. Geen zorgen daarvoor heb ik de aftersun meegesjouwd!

Na de lunch gingen we in groepjes aan de slag met de tekeningen voor op de muren. Mij groepje heeft het onderwerp zons- en maansverduistering. Op de 2 grote muren schetsen we dit uit in fragmenten. Voor de muur met het white board moeten we nog een ontwerp verzinnen.

Als laatste gingen we nog naar de Monkey Temple. Dit was precies hetzelfde als vorige keer. Alleen zijn de groepsfoto's met andere mensen 😂. Daarna lekker vrije tijd!

Morgen beginnen we aan het nauwkeurige schilderen. Ik ben benieuwd of hier ook goed in kan worden!