Safe and sound in Heerhugowaard

20 augustus 2018 - Heerhugowaard, Nederland

IK BEN THUIS!!

Na een voorspoedige tweede vlucht ben ik thuis. Mijn tweede deel vam de reis verliep heel soepel. Ik had een goede plaats in het vliegtuig: voorste rij en aan het raam 😍. Door de douane heen moest ik wel een half uur op mijn koffer wachten, maar ik was al in Nederland dus geen haast! Met al mijn bagage ging ik dan door de deur om de familie weer te zien. Ze stonden al te zwaaien met een ballon 🎈! Thuis stond de kat al op mij te wachten. Ook opa en oma kwamen even kijken en welkom thuis zeggen. We hebben even gekletst over het een en ander van mijn reis. Voor diner gingen we uiteten om mijn thuiskomst nog een beetje te vieren!

De reis was onvergetelijk en ik zou het nooit willen inruilen voor iets anders. Het een van de mooiste dingen tot nu toe in mijn leven! Bedankt aan iedereen die geholpen aan deze reis en mij gesteund heeft! Afgelopen maand heeft mij ook persoonlijk veranderd. Gebeurtenissen zetten je aan het denken en je vergelijkt dingen met thuis. Het is voor mij veel minder vanzelfsprekend nu wat ik allemaal heb hier. Het was een waardevol avontuur!

Ik ben nog lang niet klaar met het helpen van dit soort landen! Ik hoop in de toekomst meer te kunnen beteken, maar nu eerst school afmaken!

6VWO HERE I COME!!

1. Chantal:
    20 augustus 2018
    Wat super gaaf avontuur heb je gehad Caitlin!! Fijn dat je weer veilig thuis bent!!