Wanneer je opeens een extra vrije dag hebt!?

14 augustus 2018 - Kathmandu, Nepal

Het klinkt misschien raar voor sommige, maar ook hier doen ze aan stakingen. Mocht ik nou het geluk hebben dat ze dat vandaag even gingen doen. Onze chauffeurs en de school waar we helpen namen beide een dagje vrij. Hierdoor hadden wij ineens ook een dag vrij.

De dag begon dus wat later en rustig, want een programma hadden we niet echt meer. Na ontbijt gingen we naar de Garden of Dreams. Mocht ik dat nou al gezien hebben. Tot mijn verbazing was er niks veranderd (beetje raar toch). Vervolgens wilden we naar het oude paleis van de koning gaan, maar natuurlijk was deze gesloten op dinsdagen en woensdagen! We hebben uiteindlijk een wandelroute door de stad naar het hotel gedaan en daar aangeschoven voor lunch.

Na de lunch mochten we onze eigen momo's maken. Dit is een typisch Nepalees gerecht. Dit is nog best lastig hoor! Natuurlijk moesten een paar kleuterige jongens van alles in de momo's stoppen wat er niet in hoorden. Deze zouden we met het diner gaan eten. Om de tijd tot het diner te doden, gingen we maar weer shoppen. Ook ik heb nu alles wat ik wilde hebben. Het neemt ondertussen wel al een kwart van mijn grote koffer in beslag, maar dat is bijzaak.

Nu is het een beetje vervelen en dan morgen gelukkig weer aan het werk!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sandana:
    14 augustus 2018
    Wat een ervaringen Caitlin! Fijne tijd nog daar.